wtorek, 8 marca 2016

Serduszka , wianek i candy z zajączkiem

Jeszcze niecałe trzy tygodnie i znowu po naszych stołach poturlają się kolorowe jajeczka i zaczną kicać wesołe zajączki.
Zanim znowu zacznie się kurczyć czas bo to okna..., kurze..., podłogi..., baby wielkanocne..., mazurki....i tak dalej... uszyłam serduszka z zajączkami i ozdobiłam szydełkowymi kwiatuszkami ( te kwiatki to jedyne szydełkowe prace, które mogę robić bez opamiętania ,  bo na większe chyba zabrakłoby mi cierpliwości :-)).





Jeszcze powstał niewielki wianek ( ma około 17 cm.).






Może znajdzie się ktoś chętny na te małe świąteczne ozdoby ? Ogłaszam szybkie przedświąteczne candy. Do przygarnięcia jest ten świeżo wykonany wianek i serduszko i pewnie jeszcze coś dołożę :-).

 Zasady zabawy:
- zabawa dla osób prowadzących bloga,
- proszę o zostawienie komentarza pod tym postem wyrażającego chęć udziału w zabawie , i o numerowanie swojego zgłoszenia po kolei co umożliwi mi szybkie losowanie, 
- umieść banerek ( zdjęcie poniżej ) na pasku bocznym swojego bloga wraz z linkiem do tego posta,
- osoby mieszkające poza granicami Polski poproszę w razie wygranej o adres w Polsce, na który będę mogła wysłać prezencik,
- anonimom podziękuję,
-  miło mi będzie jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga ( ci którzy jeszcze nie są ) ale nie jest to warunek konieczny.
Zapisywać się można do piątku 18 marca 2016 r. do godziny 24.
 W sobotę wylosuję zwycięzcę zabawy, ogłoszę wyniki i poproszę o adres. Postaram się szybko wysłać w poniedziałek paczkę, aby jeszcze przed świętami dotarła do adresata.


Dziękuję że jesteście, zaglądacie, odzywacie się do mnie i życzę przyjemnej zabawy :-).

46 komentarzy:

  1. Serduszka są przepiękne, dlatego:

    1. Jako numer 1 z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po te wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. No to jestem druga i biegnę powiesić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Banerek już na moim blogu , gdzie serdecznie zapraszam, chciałabym zobaczyć to serduszko w realu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje. Życzę wszystkim udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne dekoracje wiec zglosze sie wieczorem w telefonie nie umiem dodac banerka

    OdpowiedzUsuń
  6. hah , nawet pomyslalas o mnie :-) Jak wygram ( co jest malo prawdopodobne ) wysle adresik w Polsce mailem . A teraz trzymam kciuki za sama siebie, bo to same slicznosci . No to jestem numer 5 - jesli dobrze policzylam . Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. 4. Chyba jestem numer 4 :)
    Banerek zabieram, pozdrowienia zostawiam.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 7. z miła chęcią się przyłaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8.
    Oczywiście ustawiam się kolejce po te cudowności. Banerek zaraz się pojawi. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 9.
    Z chęcią wezmę udział w zabawie. Piękny jest wianuszek i serduszka też stylowe. Pozdrawiam i lecę z banerkiem do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10. Szczęśliwa dziesiątka :)
    Ale się cieszę i zacieram łapki :)
    Cudowne Candy!!
    Jak można nie brać udziału !
    Baner już jest u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. 11.
    Zniknął mi komentarz, a byłam numer 10, hi, hi
    Prześliczne serduszka a wianek wygląda na delikatną miniaturkę:) Zapisuję się do zabawy, banerek już na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ i tak sobie myślę, że dodam też na mój drugi blog z zabawami:http://kuferekzprezentami.blogspot.com/ więcej osób się dowie:)) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. To i ja przyłączę się do zabawy, bo przygotowałaś takie śliczności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią dołączam do zabawy :) baner zabieram ze sobą http://niezchin.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. 14. nagroda jest przecudna! nie mogę nie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności!
    Ustawiam się jako 15.
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 10. Śliczne dekoracje, po które chętnie się ustawię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj numerek 10 już dawno był więc nadaję Tobie kolejny wolny numerek czyli 19 :-).

      Usuń
  18. Przepiękne serduszka i wianuszek.
    Powodzenia dla wszystkich!
    cudnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też się zgłaszam, trochę numerki pomieszane, ja to chyba 17 jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Również ustawiam się w kolejkę, a mój numerek to 18.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana! Nie napiszę Ci, która jestem, bo nie sposób się odnaleźć w poprzedzającej mnie numeracji :P Napiszę tylko, że idealny zestawik do pokoju Majeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne serduszka,pięknie wykończone.Wanuszek jest śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny wianuszek, oczywiście biorę udział w zabawie :)
    banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    numerek 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1,2,3
    jam nr 23
    z radością udział biorę
    takie wspaniałości przegapić nie mogę!
    Uśmiecham się do Losu
    może uśmiech odwzajemni
    nadzieję mam ogromną
    niczym Księżyc w pełni:)

    Moc pozdrowień!

    ps. Zapraszam na me wyzwanie II oraz Camdy Me;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 24.
    chętnie się zapiszę po to piękności :)
    Pozdrawiam Serdecznie :) baner już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 25.
    Nie mogłabym pominąć Twojej zabawy, z tak wspaniałymi niespodziankami i to własnoręcznie wykonanymi! Dlatego z chęcią przyłączam się do dziewczyn i z niecierpliwością czekam na ogłoszenie wyników. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe te serduszka, no i wianek z szydełkowymi kwiatuszkami! :)) Ustawiam się w kolejeczce, a pewnie, że tak!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama słodycz:) Biorę udział i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nr 28. To moje pierwsze candy, nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie, ale mam słabość do takich serduszek ( kiedyś zrobię zdjęcie kolekcji i jeszcze aniołów), jak wiesz lubię rzeczy ręcznie zrobione, mają w sobie coś, wiem że jest tam część serducha tej osoby i w sumie trochę bardziej ją poznajesz. Kwiatuszki z wianuszka są przecudne! Ciężki wybor😄Pozdrawiam i miłego tygodnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. :))
    Banner: marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze można wrócić do przepisu hehe :) polecam bo jest bardzo smaczna :) i ja też średnio przepadam za papryką :/

    OdpowiedzUsuń
  32. 30.
    Cudeńka chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. 31. No rzeczywiście cudne te serducha i wianek...staję cichutko na samym końcu...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. 32. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-) Banerek już u mnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. 33. Same śliczności! Staję do kolejki. Posiadam krajowy adres. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  36. 34 chyba, to też fajna liczba :) pierwszy raz zajrzałam tutaj ale mi się spodobało więc chętnie będę zaglądać dalej, prezenciki piękne, może wreszcie będę szczęściarą? Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń